Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2008 18:29 - Versions of love
Автор: brumbrumm Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3490 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 16.12.2008 18:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Не мога да кажа, че с този пост се връщам назад във времето, когато всеки четвъртък от 20ч БТВ излъчваше сериала ,,Али Макбийл``. Не мога да го кажа , просто защото за мен това време не е в миналото. Да , чалната дребна адвокатка от Бостън отдавна спря да се подвизава в родния ефир. Спря пребивава в дома на Фокс Лайф, но докато все още съществува интернет и кутийската дискове с всички сезони на Али Майкбийл, който един човек ми подари преди време ( благодаря ти, още веднъж!) ,персонажите, песните,  диалозите и настроенията на ,,Кейдж и Фиш`` никога няма да ме напуснат.
    Днес, гледайки за пореден път поредната серия, която знам на изуст и въпреки това ми е точно толкова интересна, колкото и преди 6 години, когато съм я гледала за пръв път, ме осени мисълта, че този проклет сериал е най-съвършеното описание на живота. Поне така, както го виждам аз. Всеки намира себе си някъде. Ако се огледаме със съжаление ще видим, че по-голямата част намират себе си или в чалга канала, или в някое друго гнездо на комерсиални змии. Факт обаче е, че най-силните и истински любовни истории, с които някога съм се сблъсквала непряко, са тези от ,,Али Макбийл``. Ако се вгледаме и замислим, ще разберем, че любовните истории от сериала са всъщност фундаменталните, никога променящи се и така познати ни истории от личните ни животи. Онези, които ни сполетяват през годините. Някои от тях остават вътре в нас завинаги, други избледняват...но все пак ни се случват.


Помните ли Били Томас?

всичко започна с едно помирисване на дупето му
image

Детската любов,
която е продължила години наред. Онази, за която сте били сигурни, че е първата и последната в живота ви. Онази, която е била на границата между истинското приятелство и истинската страст. Онази, с която дори не е било нужно да споделяте всичко, защото сте се разбирали без думи.
Е, в зората на ,,Али Макбийл`` всеки има възможността да развенчае или да подхрани този мит. Лично за себе си. Можем да решим дали да ,,убием`` препятствията към старата любов и да я спечелим отново, или да продължим напред с нея,само че като нелюбов, а приятелство. Като спомен за нещо наше и красиво. Само че вече отминало.
image

Ally McBeal: Обичаше ме
Billy: Да. Това е истината. Толкова те обичах, че понякога когато бяхме разделени, стояхме на телефона по цели нощи, за да мога да слушам дишането ти, докато спиш.

*
Billy: Дали някога ще успееш да ми простиш това, че те напуснах?
Ally McBeal: IЩе ти го простя. Просто не съм сигурна, че бих го разбрала някога.

Ally: Как можах да си объркам живота толкова млада?
Billy: Винаги си изпреварвала времето си.



Billy:Това, което се опитвам да кажа е, че накрая единствено любовта е това, което има някакво значение. Виждате ли жената, която стои ето там? Обичам я от 8 годишен. Никога не сме се разделяли. Дори за един ден. И ще я обичам до края на дните си. И това е единственото, което има значение. Единственото. С цялото ми сърце...завинаги.


Обаче дори мозъчен тумор, дори нелепа смърт не могат да разрушат подобна връзка. Дълго време след смъртта си Били се явява на Али като неин ангел хранител. Онзи, който й дава съвети, утеха, подкрепа и надежда за бъдещия й живот. Дори, когато тя губи втората си голяма любов...

Духът на Били: Балната ни вечер...никога няма да я забравя.
Али : Къде се изгуби последната година? Да не срещна някого там горе?
Духът на Били: Не си ме викала и не си имала нужда от мен.
Али : А защо си мислиш, че имам нужда от теб сега?
Духът на Били : Просто се наглеждам.
Али: Би ли предал на Бог едно малко съобщение от мен?
Духът на Били: Определено не.
Али : Тогава защо си тук, Били?
Духът на Били: За да ти издам малко вътрешна информация. Очаква те много щастлив живот.
Али: Никога не съм се съмнявала....



На фона на магнетизма и непреходността на титаничната любовна афера ,,Били-Али`` малко встрани остават другите любови в сериала. Като говорим за любовите на Али  , почти не се сещаме за нея и Джон Кейдж.

Любовта между приятели
Фактически те нямат физическа връзка, освен глупавия опит на Джон да я целуне . В различни моменти от сериала двамата са несподелено влюбени един в друг. Лутането е голямо. Когато човек е дълго време сам и нещастен в любовта, той започва да я търси навсякъде. Логично беше в даден момент от сериала между тия двама чудаци да се породи нещо, което с времето да изчезне. Все пак едно красиво приятелство не бива да се бърка с нещо друго /както става често в реалния живот/.

imageДжон Кейдж : Светът вече не е романтично място. Въпреки това, някои хора продължават да са...И именно в това се крие тайната. Не разочаровай света, Али!


Любовта между жени
Да бе, и нейни свиделети ставаме, макар да е в шеговит тон. Нали помните целувките Али и Джорждия, Али и Линг?

image

image


Любовта, която ти дава опора.
Последният сезон не сериала е белязан от участието на Бон Джоуви. Честно казано Али и Виктор малко трудно ми се вързаха визуално като двойка. Но като идея...Да, една сама жена с дете, с огромна празна къща и с огромно празно сърце има нужда от мъж, който да запълни празнините. И да поправи водопровода. На моменти се чуда  как Виктор издържа Али. Та тя се държи непоносимо с него! После се сещамкак аз се държа с моя приятел и как не само му се качвам на главата, ами и играя хоро на нея. А той отвръща с умсивка... Мъжът тип Виктор, понася и издържа. Грижи се за жената Али и й дава спокойствие и сигурност. И внася ред в живота й.


image


image






ИСТИНСКАТА ЛЮБОВ


image


Каквото и да си говорим обаче, Али и Лари са си Али и Лари.
Той е човекът, който успява да я разбърка повече отколкото дори самата тя може. Мъжът, който я заряза /неволно/ на рождения й ден и след това заведе Стинг за подарък. Човекът, който накара дори Ричард Фиш да прояви наченки на одухотвореност.
image



image

За мен тази любов се явява върхова форма на привързаност и разбиране. Те се карат, обичат се, съревновават се в съда, смеят се, мразят се, мерят се с разни неща, разтриват си краката, мечтаят заедно..докато единия не разбие мечтите на другия. В една от последните серии на ,,Лари`` сезона , Лари разказва на Али за сина си.
,,Когато един ден имаш свое дете, ще се  изненадаш от силата на любовта, на която е способно сърцето ти``.
Нямам дете, скоро няма и да имам, но определено тия думи преобърнаха целите ми представи. И всъщност в сериала тази любов, бащината надделява. Лари се връща в Детройт, за да бъде със сина си.
Но не след дълго... :

Ally: За колко дълго се върна?
Larry: "Завинаги върши ли ти работа?...Надявам се,че да.....Никога не съм обичал някой толкова силно, колкото обичам теб. А съм само в началото на това да те обичам.
image


    Не зная колко хора, гледали сериала знаят, че първоначалната идея на сценаристите е била сезонът Али-Лари да е последният. И да завърши с тяхната сватба. Плановете обаче се провалят, котато Робърт Дауни е вкаран в затвора заради наркотици и..бай бай уединг. Няма Лари Пол, няма сватба, няма хепи енд.
    Обаче смисълът е съвсем ясен. Това е истинската, голяма любов. Тази, която не ти дава мира. Дори да си е отишла

image





Край няма да пиша. То няма какво да му се обобщава.
Просто ще ви покажа любимият си момент от ,,Али Макбийл``. А може би и от филм въобще.




Тагове:   love,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. possible - :))))))))))))
17.12.2008 00:44
Благодаря ти !!!
цитирай
2. fatdogmendossa - :)
17.12.2008 02:26
за нищо :) .... и браво отново
цитирай
3. mathilda - али и лари са перфектната двойка :))
17.12.2008 17:46
с перфектната любов, и аз съм луда фенка на сериала с всичките му малки странности и големи странности :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brumbrumm
Категория: Лични дневници
Прочетен: 746791
Постинги: 299
Коментари: 1202
Гласове: 10538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930