Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2008 13:24 - Срив в системата
Автор: brumbrumm Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3017 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 24.02.2008 19:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Триъгълниците с четири ъгъла не са геометрични фигури. Те се появяват, когато съзнанието ни вижда определен брой изходи, а сърцето скрито посочва нов , невидим такъв.....

-
Какво е на вкус щастието, татко?
-Не ме питай глупости, че ще ти счупя главата!
-Но, татко...
-Кой ти каза, че щастието  има вкус?
-Приятелите ми.
-Ти нямаш приятели, тая глупост сам си я измислил.
-Имам приятели,татко! Ако ми счупиш главата ще излязат оттам и ще ги видиш...

Песните без звук не са вид музикално произведение. Те се слушат тогава, когато имаш нуждата да слушаш нещо, въпреси че не чуваш нищо. Ушите са задънените улици, които се препдолага, че водят до душата ти. Но всъщност главната магистрана е невидима.

-Познавам звуците ти. И тихо да идваш , пак те чувам.
-........аз звук нямам
-А аз уши нямам, така ще те чуя непременно.

Това, че чуваш шумове, които другите не , не означава, че си луд. Означава, че умееш да слушаш повече от тях.

Това, че виждаш неща, които другите не, не означава, че си луд. Означава, че умееш да се вглеждаш в живота повече от останалине.

Това, че понякога плачеш, не означава, че няма да можеш да се усмихнеш отново. Просто подготвяш почвата.

Това, че понякога правиш грешки, не означава, че не знаеш кое е правилното. Просто се налага да доказваш понякога, че не си светец.

Това, че те виждам като един затворен кръг, от който изход няма, не е наказание. А най-голямата бласловия.

Това, че сама нарисувах твоя кръг около себе си, означава, че никога не искам да свършваш.
Поне докато все още дишаме.

-Искам да те питам нещо. Щастлива ли си?
-Счупи  ми сърцето и ще разбереш...


Тагове:   срив,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aloha - вълшебно е !
24.02.2008 13:54
това, че долавяш неуловимия смисъл, е прозорливост !
това, че умееш да казваш малко, но да означава толкова много ,те извисява !
това, че боравиш с думите като с четки на майстор-художник, е талант!
поздравявам те !
цитирай
2. sowhat - великолепна си
24.02.2008 14:17
и мъдра.
на мен ми трябваха години да стигна до там и си мисля моя малка дес през какви болки си преминала за да узрееш дотук
цитирай
3. brumbrumm - sowhat
24.02.2008 14:24
понякога и сама се чуда през какво минавам, но всичко изглежда не чак толкова болезнено, когато веднъж си го преминал. Понякога мисля, че наистина времето заличава поне малко нещата.
целувки ти пращам много, радвам се, че си тук!
цитирай
4. sowhat - ще ми се
24.02.2008 14:28
/честно / да си мисля че / и би ми било по леко -като на майка / си по вятърничава и по детски безгрижна .
...
цитирай
5. brumbrumm - :)
24.02.2008 14:40
аз мисля, че съм си вятърничева и безгрижна, но няма начин да намя и от ,,другите`` моменти. Затова наистина можеш да се усмихнеш спокойно, защото преди всичко останало, което съм...аз съм хлапе на 18
цитирай
6. cefulesteven - шашкаш ме
24.02.2008 19:41
Шашкаш ме като кажеш на колко си.
Често.
В най-добрият смисъл на думата си зряла по такъв начин, какъвто малко възрастни имат щастието да бъдат.
И това последното което прочетох си е още едно потвърждение.

С възхищение!
цитирай
7. brumbrumm - -
24.02.2008 19:46
Стеф, а ти ме шашкаш като чета подобни мили думи от тебе. Мнението на някои хора от този блог значи адски много за мен, не само защото ви чета с възхищение и удоволствие, а и защото смятам, че доколкото съм имала възможността да разбера, сте прекрасни личности. Подобни мнения ме карат да се гордея и да продължавам напред, благодаря ти!
цитирай
8. gioia - :)
25.02.2008 08:00
всъщност не съм се запитвала на колко години си :), но сега се замислих, че това още повече ме кара да чета и попадам в бръмбаровия свят с още по-голямо възхищение :) ... (няма какво да казвам, колко души на 18 могат да мислят, усещат и най-вече нарисуват в думи подобни неща, а някои дори и на 45 не биха могли... така, че не всичко идва от опит и изживяно, трябва нещо повече, а ти го имаш :))
Поздрави и усмивки!
цитирай
9. anlov - Чудя се аз какво съм правил на 18!:)))
26.02.2008 16:10
Дори не искам да си спомням и ме е срам, когато чета твоите преждевременно узрели мисли.

Дерзай и раждай това, за което си създадена!
цитирай
10. brumbrumm - Благодаря на всички
26.02.2008 17:03
и както вече казах на Стеф, мнението ви определено значи много за мен. Не зная дали и доколко годините определят начина на писане на човек и самата му същност, но при мен писането е всъщност цялата ми душа. Всяко нещо, което ме е докоснало по някакъв начин, рано или късно бива написано.. така го чувствам и така го правя, благодаря ви за милите думи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brumbrumm
Категория: Лични дневници
Прочетен: 745417
Постинги: 299
Коментари: 1202
Гласове: 10538
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031