Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2006 21:15 - Капан за мишки
Автор: brumbrumm Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1133 Коментари: 1 Гласове:
0



Зимата е вечна привечер...

Вървейки през жалко заснежените улички,не виждам нищо освен отражение на собствената си сивота.Принципно съм бяла,но през лятото.Зимата ме прави мрачна,а мислите ми стават гъсти като нишесте,тежки като мъгла рано сутрин.Не обичам нищото,макар че доста често ми харесва копманията му и се налага да деля с него зимните си нощи.

Обичам да се чувствам малка,когато ме прегръщаш.Ръцете ти ги чувствам огромни и силни,а аз съм като малка мишчица.Ако само пожелаеш,можеш да ме стиснеш само леко по-силно...мъничко по-силно от онази бяла мъжка сила,и за миг ще прескочиш в дивашката грубост,способна да прекърши крехките ми кости.Крачката е малка.А може би не е крачка.Просто промяна.Обръщане.Врътваш се няколко градуса в страни и всичко е вече различно.Аз не съм вече малка мишчица,а непознат.Една огромна стара ограда,обрасла с бръщляна на отвеяните ти погледи.А може би е по-добре оградата да не се прескача.Промяната понякога е хубаво нещо,стига да не е черна.Тогава вече не е толкова хубава.Замислял ли си се как ще ти бъде без мен?Определено по-добре или не...но винаги крачката може и да се забави.Независимо дали имаш намерение да я правиш или не.Понякога е въпрос на време,друг път не е въпрос на време,а в третия случай изобщо нямаш представа за какво по дяволите говоря.Е,за да сме нясно,аз също нямам.Това не е текст,това са объркани мисли,прекарани през кабел и пластмасова черна клавиатура.Искам да пиша.Да се опитам да се почувствам сама като малка мишчица,но не става.Липсва нещо-Липсваш ти и докато се опитваш да решеш какво да ме правиш,аз стоя и си чопля ноктите в ъгъла на ъгъла,където няма нищо,освен капан за мишки.Много добре го виждам и засега нямам намерение да се доближавам до него.Ще боли,а може и да ми откъсне опашката или току виж нещо друго.Няма да ти давам грешни съвети,макар че зная къде се продава отрова за мишки.Не че ако искаш и сам няма да разбереш.Просто се надявам да не се налага.Не ми се умира още,не и по този начин.И не,не ми беше достатъчно.Нито времето,нито слънцето не ми стигат.Нахална съм,да.Искам да претършувам всяка дупчица от душата ти и да оставя там по четири малко сиви следи.Пък ако искаш после не ме прегръщай.Превърни ме отново в човек,но спомена за белите мишешки вечери винаги ще стои и ще ми напомня да не приближавам до капана за мишки.Няма да те гледам.Не че не ми харесваш,просто не обичам когато погледът ти минава през мен и дори не ме усеща.А аз паря!Как ми се иска поне малко да можех да те стопля,очите ти да запарят също като мен и за един прокрет миг да почувствам,че си близо.Недей да прескачаш оградата от бръшлян,мен ме няма зад нея.А ако си решил да се обърнеш,зависимост от градусовата мярка ще бъдат и моите зими.Една зима...1 градус?Два?Три?Ако се отдалечиш твърде много,ще започне да се стъмва още по рано.Вместо в 6,ще е мрачно още в 3 часа!Ами хайде както е тръгнало така,да живеем все на тъмно.На теб може и да ти харесва.Аз обаче имам два варианта...или да се опитам да живея в бели нощи някак си,незнайно как,или да се гмурна в зимната мрачнотия и съвсем да се погубя.Няма да се примирявам с чужди желания,но всичко бих дала да ме усетиш истински.За теб капан за мишк няма,защото всъщност той е вътре в теб.Пръстите ти могат да се превърнат в железни щипки,които да ме притискат до кръв.Очите ти могат да онзи буркан,който се захлупва над мен,когато посегна да си взема орехчето.Но за Бога,ти можеш и да си най-хубавото.Лошото е,че когато видиш нещо красиво,веднага го заклеймяваш.Красивото не винаги е преходно,макар в повечето случаи да избледнява бързо.

Слагам си някакво балсамче за устни,защото устните ми се напукаха.Вятърът се скъса да ги целува и хапе и сега са целите сини.Някакъв рязък звук от дърпане на перде така ме стряска,че за миг пръстите ми замръзват.Добре че в следващия вече пак безмълвно щракат по кравиатурата,леко расеяли се от главната тема.

Щрак...щрак...

Стига си си играл с тоя капан!Хич не е забавно,а и някоя /аз/ може да пострада.Не ми харесва като се колебаеш.Не зная колебал ли си някога,но не бих искала да имаш някакви колебания.Това означава несигурност.Ти си он онези мъже,които винаги знаят всички.Тогава защо сега не знаеш?Замислям се.Не обичам като ми идват сиви мисли.И зимните вечери не обичам,твърде рано започват.И зимата дойде много рано тази година.Ти искаш ли да си идеш толкова рано?Много ранобудни станахте всички бе...айде нема нужда.От къде накъде?Зимата да си ходи,ама тебе няма да те пусна.Веднъж аз ще стана мъж,ще тропна с крак,ще направя сериозната физиономия и ще изхвърля капана за мишки.Или поне ще се опитам.А ти имай само късмета да си идеш..няма да те пусна.

Монитора ми трепти.Принципно това действие е следвано от звъна на мобилния ми телефон,но този път не.Най-мразя така!Погледнах телефона си,почаках познатата мелодия,но не.Не си се сетил.И да си се сетил е нямало защо да ми се обадиш.Може би смяташ,че ми е било достатъно.Кое времето ли?Не е било.Нищо не е било достатъчно,аз съм от наглата женска раса,ние никога не сме били доволни,няма и да бъдем.Заради това по-добре стой тука,при мене.Ние мишките можем да сме и силни.Макар че колко по-силна да бъде,щом нося на раменете си всичките ти мрачни настроения,всичките съмнения,всички празни погледи?Да плача ли,да се моля ли...А не обичаш сълзите ми,слаба била съм.Вкуси само една от тях и ако след това не се отровиш,значи си наистина безсмъртен.Обичам те даже без да те разбирам.Опитвам се,разбира се,но ти се криеш.И какво излиза,може би и ти си малка мичцица,обичаш дпуките далеч от хората.Да си сам.А какво би ти пречило да се сгуша ей така тихичко до тебе и да си стопля лапичките в твоите.



Тагове:   мишки,   капан,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. noir - ~ N ~
13.12.2006 20:15
... sweet
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brumbrumm
Категория: Лични дневници
Прочетен: 745381
Постинги: 299
Коментари: 1202
Гласове: 10538
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031